BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Monday 10 August 2015

go away!bangkit semua!tiada yg lebih baik dr apa yg ditetapkan buat kita.. teruskan tabah dan berusaha untuk org2 yg tersayang


kau.
kau pernah hadir merubah sgl tentang aku.
kau pernah cuba untuk menjatuhkan aku.
kau dtg tanpa pikirkan aku

aku bangkit.
aku bangun.
aku terus berdiri
ketepi sgl yang mencalar hati

kau dan aku
pendirian kita x sama
tjuan kita x sama
matlamat kita lg x sama.
yang sama hny masa dan ketika

sekarang.. pergila kau ke tempt asal kau
jgn pernah dtg lagi menginap di sangkar aku
pergi kau terbang mncari matlmat kau
kerana matlamat kau bkn disini dgn aku
kerana engkau sikit tidak pernah menghormati aku

jika dl kau pernah kokak kehidupan aku
hentikan sgl aktiviti rakus mu membinasakan taman beradu
ckp la aku terakhir engkau khianati
jgn kau ulangi lagi pd  yg lain.

bkn aku beri kau peluang
tp Allah beri aku ruang utk berpikir
kau x layak dijadikan pengganti
tidak cocok dijadikan kekasih

~SNA

No comments:

Post a Comment

NUFFNANG