BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Thursday 11 June 2015

SEMOGA KALIAN TURUT MERASAI NIKMAT-NYA

Assalmualaikum,

hari ini.. akau main taip je kat pakcik GOOGLE nama isteri kawan hubby ku.. aku pn kenal suami isteri ini,, tup tup keluar nama dia.. aku baca blog dia.. x published pn .. xde ruangpn utk aku klik utk follow.. xde ruang chatbox.. nak komen aku x sanggup lak sbb dia mmg nak rahsiakan dl blog dia,,,

kesedihan dia jelas diluahkan di blog itu.. sedih aku membacanya,, aku selma ini nmpk OK n ceria bersama suami dia.. tp setelah 3 thn berkahwin x dapat anak dan pelbagai usaha yg dia lakukan aku rasa simpati,.. YA ALLAh kau berilah mereka peluang juga merasa menjadi ibu dan ayah..

mereka sgt romantik gile2.. lawak dan mesra... kdg2 terasa suka tgk mereka berdua.. saling memerlukan.. saling bergantung antara 1 sama lain.. dorg memeliki kereta, rumah,  dan juga sama padan.. cantik dan handsome. masing mempunyai kerjaya msg2..

lengkap. cuma belum ade rezeki.. aku berharap pasangan ini terus tabah dan kuat kn semangat,, insyaallah jik akalian tidak berputus asa... Allah akn beri  sesuatu yg indah nnt.. SABAR. itu lah kuncinya,,,

bkn aku xde kawan2 yg dapat anak lewat.. 5 6 thn kawen br dapat.. aku bersyukur.. aku mudah menerima zuriat.. rezeki dr ALLAH yg x terhingga..  abg aku sendiri tidak memiliki anak.. tp dia layan ank2 buahnya dgn ckp baik.. tp jodoh abg aku dan kakak ipa tidak panjang... aku ttp mndoakan bekas kkk ipa aku dan abg aku akn menemu jodoh yg baik .. ade jgk aku berdoa spy mereka di satukan..

berbalik kepada kawan suami aku td.. aku hrp korg berdua x putus asa,,, kuatkn semanagt.. mereka slalu jgk aku tgk hbs kn ms bersama.. jln2. cuti.. honeymoon.. smoga kasih syg dan ikatan kemesraan mereka tidak akan putus dan hambar..

sukar kan... ade yg bercerai kerana tidak ade anak.. ada yg bermadu kerana alasan anak.. aku hrp tidak wujud alasan ini.. aku berdoa agar kalian terus bahagia...  mngkn kalian x tau aku mmbaca luahan ht isterimu wahai kawan.. tp yakin la isterimu sgt perlukan sokongn mu.. dunianya hny ada kamu...

kata2 dia yg aku sgt suka: "Aku tak ramai kawan,sebab dia seorang dah melengkapi pakej premium untuk jadi sobat."


e&f semoga kalian sentiasa dlm redha n rahmat Allah.. percayalah sesuatu yg baik utk kalian suatu hr nanti.. sglnya Allah dah tetapkan.. sabar dan terus berdoa smbil berikhtiar..

~SNA

No comments:

Post a Comment

NUFFNANG