BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Monday 25 May 2015

JOM NONTON: miracle in cell no 7



hai assalmualaikum semua.. apa khabar anda semua.. time2 anda2 tgh lena tido saya tengah dok wat keja di opis ni.. huhuhuh.. sementara render ni saya nak share 1 cerita yg anta filem yang mesti di tonton ... miracle in cell no 7....  perrghhh sangat menyayat hati.. menyedihkan... mengalir air mata menontonnya.. rakan opis yg paksa sy tgk.. PORJIE namanya... huhuhuhu .. thanks man...

kisah seorang anak kecik yg berjaya di bawa masuk ke cell penjara di mana ayah nya di tahan di penjara tersebut,, atas salah anggap dan ketidakadillan .. hanya kerana dia seorang orang kelainan upaya.. anak comel itu sgt cute.. ya seung nama dia.. sedih sgt..  sampai mngalir air mata..
sinopsis: Lee Yong Go – Sebagai seorang ayah, tentu sangat mencintai dan bertanggung jawab terhadap putri kecilnya (Ya Seung), meskipun dia sendiri menderita kelainan mental Suatu hari, karena Ya Seung sangat menginginkan beg sekolah sailor moon, ia mengikuti seorang anak perempuan menuju ke kedai yang menjual tas tersebut. Namun, di tengah perjalanan, si anak terjatuh dan meninggal dunia. tanpa ketahui siapa dan bagaimana ianya terjadi. Kejadian itu membawa Lee Yong Go masuk penjara dengan tuduhan penculikan, pembunuhan, serta merogol kanak2 kecil.
Kes belum selesai hingga Ya Seung dewasa. Alasan satu-satunya Lee Yong Go tak mengungkapkan kejadian sebenarnya, ini kerana demi keselamatan Ya Seung dari ancaman kepala polisi (juga merupakan ayah si anak perempuan yang meninggal). 

time tgk ni.. anak2 tgh tido habis pelok anak.. sayu.. terbayang andai saya terpaksa meninggalkan anak saya.. bagaimana kehidupan ank2 saya.. kedua2 NUUR saya yg sgt sy sayangi.. En.suami pn terdim tgk movie ni.. cover dr nk meleleh air mata latu.. apa2 pn sy bg 10 bintang sbb cerita ni btl2 buat sy tersentuh...  ade lawak sedih dan unsur kasih sayang... 

ni la Ye Seung yg sgt comey

No comments:

Post a Comment

NUFFNANG